loading...
دوبل شارژ
irsd بازدید : 22 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 

ترین ها:

 

مهربان ترین آدم دنیا:                                 مادر

شیرین ترین لحظه زندگی:                         عیدی گرفتن یك بچه

بهترین دوست نوجوانی:                            تنهایی

بهترین هدیه ی جوانی:                             نگاه

فتنه انگیزترین چیز توی زندگی:                  دروغ

بهتریم هدیه دوران عاشقی:                      بوسه

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

آموختم:

 

بهار را با عشق

تابستان را با شادی

پاییز را با غم

و.....

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگی تو؟ خوب منم راستش رو گفتم، گفنم زندگیمو!

ازم نپرسید چرا؛ گریه كرد و رفت اما نمی دونست كه اون خودش زندگیمه!

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

من هكرم:

فاصله ی بینمون رو هك(Hack) كن. عشقی كه تو قلبته برام سند(Send) كن. از عشقی كه تو قلبم هست وب بگیر تا ببینی كه چقدر دوست دارم. از خاطره هامون كپی(Copy) بگیر و همه جا پیستش(Past) كن. به رفاقت پی ام(PM) بده و ازش بخواه كه بین ما باشه. گله ها رو دلیت(Delete) كن جاش صداقت رو ادد(ADD) كن. شیطون رو ایگنور(Ignore) كن تا پی ام هاش نتونه همه چیز رو خراب كنه. برای غرور آف(Off) بذار ازش بخواه دست از سر ما برداره.... اما غرور بینمون فاصله انداخته و به تو اجازه نمی ده كه عشق تو قلبت رو برام سند كنی یا به رفاقت پی ام بدی یا صداقت رو ادد كنی یا شیطون رو ایگنور كنی یا... اما من هرجور باشه این فاصله رو هك می كنممممممممممممممممممممم.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

فرق من و تو:

 

گفتی عاشقمی، گفتم دوستت دارم.

گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم، گفتم من فقط ناراحت میشم.

گفتی من بجز تو به كسی فكر نمی كنم، گفتم اتفاقا من به خیلی ها فكر می كنم.

گفتی تا ابد تو قلب منی، گفتم فعلا تو قلبم جا داری.

گفتی اگه بری با یكی دیگه من خودمو می كشم، گفتم اما اگه تو بری با یكی دیگه، من فقط دلم میخواد طرف رو خفه كنم.

گفتی ... ، گفتم...  .

حالا فكر كردی فرق ما این هاست؟ نه!

فرق ما اینه كه: تو دروغ گفتی، من راستشو.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

یكی تو راست میگی، یكی پینوكیو                                             یكی تو مهربونی، یكی خرس مهربون

یكی تو قشنگ راه میری، یكی تنسی تاكسیدو                          یكی موهای تو قشنگه، یكی موهای آنشرلی

یكی خونه شما قشنگه، یكی خونه مادر بزرگه                             یكی تو سفیدی، یكی سفید برفی

یكی گوشهای تو قشنگه، یكی گوشهای زی زی گولو                  یكی نو خوشگلی، یكی پلنگ صورتی

یكی تو زبلی، یكی ملوان زبل                                                     یكی ما دوتا با هم خوبیم، یكی تام و جریi!i!

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

گفتم تو شیرین منی                                 گفتی تو فرهادی مگر؟

گفتم خرابت میشوم                                  گفتی تو ابادی مگر؟

گفتم ندادی دل به من                                گفتی تو جان دادی مگر؟

گفتم ز كویت میروم                                   گفتی تو آزادی مگر؟

گفتم فراموشم نكن                                  گفتی تو در یادی مگر؟

گفتم خاموشم سالها                                                گفتی تو فریادی مگر؟

گفتم كه بربادم مده                                   گفتی نبر بادی مگر؟

گفتم كه این آف رو بخون            گفتی كه الافم مگر؟!!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

اگه این PM رو  برای 687510559 نفر send نكنی 4 نفر از یاهو میان با بیل میزنن تو سرت! بعد رو صورتت اسید میپاشن، بعد آیدیت رو پاك میكنن و روده هات رو می پیچونن دور گردنت و جنازه ات رو میندازند جلوی شغالها!

یاهو این كار رو كرده  كه آیدی های بی استفاده رو شناسایی و حذف كنه...

در ضمن اگر الآن 5 بار بگی "من احمق هستم"  اسم كسی رو كه دوست داری روی مانیتور می بینی!!!

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

شاید یه كسی شب ها برای اینكه خواب تورو ببینه به خدا التماس می كنه ،

شاید یه كسی به محض دیدن تو دستش یخ میزنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه ،

مطمئن باش یه كسی شب ها به خاطر تو توی دریای اشك می خوابه ،

ولی تو اون رو نمی بینی!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

می خوامت:

 

هرجا هستی تورو خدا از ساعت 9 به بعد از خونه بیرون نرو، چون خیلی دوست دارم، نمی خوام از دستت بدم،

آخه الان وقت جمع آوری زباله هست...!!!!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

كامپیوترها به 4 دلیل دخترند :

 

1.فقط خالقشون از منطقشون سر در میاره!

2.فقط خودشون زبون خودشون رو می فهمن!

3.اگه یه كسی پا بندشون بشه باید هرچی پول داره براشون لوازم جانبی بخره!

4.اگه یكم صبر می كردی یكی بهترش گیرت می اومد!

خدائیش اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

اون تویی…

 

اونی كه صورتم رو نوازش میكنه تویی...

اونی كه شبها لپم رو قرمز میكنه تویی...

اونی كه صداش تا صبح تو گوشمه تویی...

پشه آخر یه روز می كشمت!!!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

تو بهترینی…

چاكرتم، خدائیش خیلی با مرامی، خیلی ازت خوشم میاد، با مرام ترین كسی هستی كه تو لیست اد من هستی، هر موقع میام آن لاین هستی، هر موقع سلام می كنم جوابم رو میدی، كلاس نمی زاری بگی سرم شلوغه، خلاصه اینكه خیلی دوست دارم  یاهو هلپر(Yahoo Helper)!!!!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی فوتبال...

 

اگه یه نفر وارد غشق دو نفر بشه، آفساید میشه.

اگه یه نفر به دیگری توهین كنه، خطا میشه، كارت زرد میگیره!

اگه یه نفر به دیگری خیانت كنه، كارت قرمز میگیره، باید از بازی بره بیرون!!!

دو نیمه هم داره: یك نیمه پسره، یك نیمه دختره.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

بهترین باش!

 

بهترین دوست اگه نیستی، لااقل بهترین دشمن باش، غمخوارم اگه نیستی، لااقل بزرگترین غمم باش، هرچه هستی بهترین باش، چون بهترین ها همیشه در خاطر می مانند، پس در خاطرات بدم بهترین باش!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

چی بگم والا؟

 

اگه كسی بهت روزی 1 آف زد، یعنی به یادته. اگه 2تا زد دوستت داره. اگه 3تا زد، عاشقته. اگه 4 تا زد می خوادت، اگه 5 تا زد، مطمئن باش كرم داره....!!!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

چند نكته حكیمانه…

 

1.اگه اولش به فكر آخرش نباشی، آخرش به فكر اولش می افتی.

2.لذتی كه در فراق هست، در وصال نیست! چون در فراق شوق وصال هست و در وصال بیم فراق!

3.آغاز كسی باش كه پایان تو باشد.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

خدایئش تصور كن …

 

جدا اگه بفهمی یكی كه اصلا فكرشو نمی كنی همیشه دوست داشته، و وقتی تو آن میشدی از خجالت آف میشده و هیچ وقت نتونسته حتی بهت PM بده...و همیشه منتظر صدای زنگ PM تو بوده، چی كار می كنی؟ اگه اون واقعا بهت بگه دوست دارم چی؟! پس این رو برای همه ی لیستت Send  كن تا اون آدم خجالتی... بهتPM  بده و....!!!؟؟؟

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

اگه كسی دیونه ات بود، عاشقش باش. اگه عاشقت بود، دوستش داشته باش. اگه دوستت داشت، بهش علاقه نشون بده. اگه بهت علاقه نشون داد فقط یك لبخند بزن.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

میگفت آدم باید توی عاشقی مثل سیگار باشه! با اینكه می دونه آخرش زیر پا لهش میكنن ولی تا آخرش به پای آدم می سوزه!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

امروز روز جهانی بهترین دوست های جهانه. اگه من یكی از دوست های خوبت هستم، این رو برام سند كن!

یا این پیغام رو برای همه دوست های خوبت. ببین چندتاش به خودت برمی گرده! اگه 7تاش بهت برگشت، بدون دوست داشتنی هستی.!i!

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 1,692
  • بازدید کلی : 14,135