loading...
دوبل شارژ
irsd بازدید : 80 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

مشخصات عمومی ایسوس Fonepad 7

  • شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
     
  • شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100
     
  • سیم کارتمیکرو سیم کارت
     
  • تاریخ معرفی2013, سپتامبر
     
  • وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در اکتبر 2013

بدنه ایسوس Fonepad 7


  • ابعاد196.8x120x10.5 میلیمتر (7.75x4.72x0.41 اینچ)
     
  • وزن328 گرم (11.57 oz)

صفحه نمایش ایسوس Fonepad 7


  • نوعصفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD, با 16 میلیون رنگ
     
  • اندازه800x1280 پیکسل, 7.0 اینچ (در حدود 216 پیکسل در هر اینچ)
     
  • قابلیت چند لمسی\"\"

زنگ ایسوس Fonepad 7

  • انواع زنگویبریشن, MP3 زنگ
     
  • بلندگو\"\"
     
  • 3.5mm jack\"\"

حافظه ایسوس Fonepad 7

  • کارت حافظهmicroSD, تا 32 گیگابایت
     
  • داخل دستگاه8/16/32 گیگابایت حافظه داخلی, 1 گیگابایت RAM

امکانات ارتباطی ایسوس Fonepad 7

  • GPRS\"\"
     
  • EDGE\"\"
     
  • سرعتHSDPA, 42 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
     
  • شبکه بی سیمWi-Fi 802.11 a/b/g/n, dual band
     
  • بلوتوثدارد, v3.0
     
  • USBدارد, microUSB v2.0

دوربین ایسوس Fonepad 7

  • اصلی5 مگاپیکسل, 2592?1944 pixels, فوکوس اتوماتیک
     
  • دیگر امکاناتثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging)
     
  • فیلم برداریدارد, فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
     
  • ثانویهدارد, 1.2 مگاپیکسل, 720p

دیگر امکانات ایسوس Fonepad 7

  • OSسیستم عامل اندروید, v4.2 (Jelly Bean)
     
  • ChipsetIntel Atom Z2560
     
  • CPUDual-core 1.6 GHz
     
  • GPUPowerVR SGX544MP2
     
  • حسگرهاشتاب سنج, حسگر مجاورتی, قطب نما
     
  • پیغام رسانیSMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
     
  • مرورگر وبHTML5
     
  • رادیو\"\"
     
  • موقعیت یاب (GPS)دارد, with A-GPS support, GLONASS
     
  • جاوادارد, via جاوا MIDP emulator
     
  • رنگ بندیمشکی, سفید

باطری ایسوس Fonepad 7

  • زمان آماده باش(2G) / تا 840 ساعت (3G)
     
  • زمان صحبتتا 10 ساعت (multimedia) (2G) / تا 28 ساعت (3G)


irsd بازدید : 70 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

رایتل؛ استفتاء از مراجع تقلید، نظر نمایندگان مجلس و باقی قضایا…

رایتل

از زمان ورود اپراتور سوم به بازار تا به حال، بحث‌های بسیاری در خصوص امکانات این شبکه به‌خصوص مکالمه تصویری و هم‌چنین فواید و مضرات آن از منظرهای گوناگون مطرح شده است. تا جایی که کار به استفتاء از مراجع تقلید کشیده است تا روشن شود که آیا این مسئله از لحاظ شرعی مشکل دارد یا خیر.

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پاسخ استفتائی در مورد استفاده از مکالمه تصویری که توسط شرکت رایتل ارائه می‌شود گفته است: «به یقین مفاسد این کار از فواید آن بیشتر است و منشأ مفاسد جدیدی در جامعه ما که متاسفانه درگیر مفاسد مختلفی است خواهد شد و با توجه به اینکه ضرورتی برای اصل این کار نیست، بنابراین شرکت‌های خصوصی و دولتی باید از آن خودداری کنند».

 

 

از طرفی دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بحث‌های مختلفی را در ارتباط با این مسئله مطرح کرده‌اند. حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه موضع کمیسیون فرهنگی در رابطه با مکالمات تصویری، به معنای نفی رایتل نیست، می‌گوید: «این نگرانی وجود دارد که آیا مسئولان مربوطه برای رفع نگرانی‌های متدینین تدبیری اندیشیده‌اند؟ با این وجود طبق برنامه پنجم توسعه هر طرح و پروژه‌ای برای اینکه انجام شود، باید پیوست فرهنگی داشته باشد. باید دید که بحث ارتباط تصویری تا چه حدی ضرورت امروز جامعه است؟ آیا اینکه ارتباطات تصویری تلفن همراه در حد بسیار گسترده‌ای در اختیار مردم قرار گیرد، واقعاً ضرورت است؟ هر چند که ارتباط تصویری در حد اینترنت و از طریق وب برقرار شده است و در جلسات هم استفاده می‌شود، اما اینکه افرادی که موبایل دارند، دعوت می‌شوند که موبایل‌های خود را به تصویری تبدیل کنند، به نظر می‌رسد مصرف‌گرایی در جامعه را ترویج می‌دهد». ایشان با بیان اینکه هیچ تماسی از سوی مسئولان اپراتور سوم با نمایندگان مجلس انجام نشده است، درباره نحوه برخورد با فناوری‌های جدید ادامه می‌دهد: «تنها چیزی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، بالا بردن درجه معنویت و ایمان مردم است، بنابراین هرگاه فناوری‌های جدید موجب زیر سؤال بردن معنویت شود، باید برای مردم بیان شود، به صورتی که اگر مضرات اخلاقی، روحی و روانی برای مردم گفته شود، می‌تواند خود به عنوان یک عامل کنترلی مطرح باشد».

محمدعلی زاهدی، از دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده از امکانات تصویری رایتل را موجب تسهیل ارتباط محرم و نامحرم می‌داند و می‌گوید: «با ادامه این روند قطعاً بر سلامت و تحکیم خانواده تاثیر منفی خواهد گذاشت، چرا که حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی که دو عامل برای سلامت جامعه است، در صورت نبود این دو با مشکلات و اثرات مخرب زیادی در جامعه مواجه خواهیم شد. بدون فرهنگ‌سازی مناسب به مرور زمان بسیاری از مباحث دینی و مذهبی نادیده گرفته خواهد شد، هر چند که از طریق توسعه و گسترش شبکه‌های اینترنتی از جمله تلفن همراه می‌توان گامی مؤثر و مفید برای نهادینه کردن مباحث دینی در جامعه برداشت».

ابوالقاسم خسروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز عدم توجه به فرهنگ‌سازی میان افراد جامعه برای استفاده از مکالمات تصویری را موجب پیامدهای منفی جبران‌ناپذیری بیان می‌کند و می‌گوید: «برای نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی و ملی خود باید فرهنگ‌سازی و زیربناها را طوری طراحی کنیم که آثار مثبت را در جامعه رواج دهند، این امر تنها با فرهنگ‌سازی در مدارس به خصوص پیش دبستانی‌ها تحقق پیدا می‌کند، چرا که شخصیت افراد از مقطع ابتدایی شکل می‌گیرد». با این وجود، وی با اشاره به اینکه نمی‌توان استفاده از رایتل را در جامعه حذف کرد، ادامه می‌دهد: «پیشرفت تکنولوژی در این زمینه امر قابل توجهی است، ولی محدودیت‌ها هم قطعاً نتایج منفی به دنبال خواهد داشت، بنابراین باید با فرهنگ‌سازی در میان آحاد جامعه، طریقه استفاده صحیح از این وسیله را آموزش دهیم».

مکالمه تصویری رایتل

امکان مکالمه تصویری رایتل، بحث برانگیز شده است.

شاهین آرپناهی، مدیر کل برند و ارتباطات رایتل نیز در این‌باره می‌گوید: «دغدغه‌ای که دوستان در مجلس درباره آن صحبت کرده‌اند، دغدغه‌ای است که می‌توان آن را در ارتباط با هر فن‌آوری جدیدی که وارد بازار می‌شود احساس کرد». وی با تأکید بر اینکه امکان مکالمه تصویری از قبل هم وجود داشته است، می‌افزاید: «بحث استفاده صحیح از تکنولوژی ۳G نیز به همین شکل است و در این میان باید به این نکته هم توجه داشت که ارتباط تصویری در رایتل برای اولین بار ارائه نشده و پیش از این از طریق اینترنت هم امکان ارتباط تصویری وجود داشته است».

از ورود رایتل به شبکه اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه مدت زمان زیادی نمی‌گذرد و آنچه در بالا به آن اشاره شد، دغدغه‌ای است که مسئولان در ارتباط با خدمات خاص این اپراتور احساس کرده‌اند. باید دید با گذشت زمان چه اتفاقی می‌افتد و رایتل خواهد توانست خدمات خود را به خوبی در دل جامعه نهادینه کند یا خیر؟

خرید شارژ سیمکارت های اعتباری از وبسایت تیک شارژ

irsd بازدید : 101 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 
  همه گوشی های عرضه شده در بازار به خصوص گوشی های نوکیا دارای یک سری کدهای مخفی می باشند که شرکت سازنده آن را روی Firmware گوشی نصب می کند. این کدها به متخصصان و تعمیر کاران حرفه ای و مورد تایید شرکت های سازنده این امکان را می دهد که بتوانند با استفاده از آن ها خیلی سریع مشکلات گوشی را برطرف کنند.

در اینجا چند کد مخفی برای گوشی های نوکیا برای شما معرفی کرده ایم که روی اکثر گوشی های این شرکت کار می کند.
ذکر این تذکر لازم است که بعضی از کدهای ذکر شده مانند #7780#* موجب پاک شدن اطلاعات گوشی شما می شود پس در استفاده از این کدها دقت لازم را مبذول بدارید.
برای استفاده از این کدها ، کاراکترهای مربوط به آنها را با صفحه کلید گوشی تایپ و سپس کلید Call که همان کلید سبز رنگ است را بفشارید و از انجام سریع فرمان داده شده به گوشی خود لذت ببرید. 



کدهای مخفی :

1- #06#*
   نمایش سریال نامبر گوشی ( IMEI )

2- #0000#*
   نمایش ورژن نرم افزار گوشی ( اگر این کد کار نکرد کد *#9999# را امتحان کنید )

3- #2820#*
   نمایش مسیر بلوتوث گوشی

4- 12345 ( Security Code)
   کد امنیتی گوشی در صورت تغییر ندادن آن.

5- #7780#*
   بر گرداندن تنظیمات گوشی به روز اول کارخانه بدون حذف کردن برنامه های گوشی،پس از وارد کردن کد از شما کد امنیتی بالا را می خواهد.

6- #7370#* (مستر ریست)
  برگرداندن تنظیمات گوشی به روز اول کارخانه و حذف برنامه های گوشی.

7- *#76#
صفر کردن تایمر گوشی و همچنین صفر کردن امتیازات کسب شده در بازی های گوشی.
8 - *#92702689#
این کد اطلاعات زیادی از گوشی را به شما نشان می دهد که این اطلاعات شامل : شماره سریال – تاریخ ساخت – تاریخ خرید – تاریخ آخرین تعمیر گوشی ( اگر 0000 نشان داده شد یعنی گوشی تا به حال تعمیر نشده است ) می باشد. برای خروج از این حالت تنها کافی است که گوشی را یکبار روشن و خاموش کنید.
این کد بسیار به درد خور است چراکه از روی آن می توانید بفهمید که آیا گوشی شما دست دوم است یا خیر؟! یا اگر گوشی شما دست دوم است آیا تا به حال توسط صاحب قبلی آن تعمیر شده یا نه؟
9 - *#7220# 
این کد قابلیت PCCCPH را روی گوشی شما فعال می کند. این قابلیت به شما امکان می دهد که در استفاده از GPRS سرعت بیشتری داشته باشید. ( اگر این کد کار نکرد کد *#7230# را امتحان کنید )
10 - *#8110#
این کد فقط روی گوشی نوکیا 8110 کار می کند و ورژن نرم افزار گوشی را نشان می دهد.
11 - *#67705646#
این کد فقط روی گوشی های نوکیا 3310 و 3330 کار می کند و استفاده از آن موجب می شود که لوگوی اپراتور ارائه دهنده سیم کارت از صفحه اصلی گوشی پاک شود.

irsd بازدید : 78 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
ترفند بوت شدن سریع سیستم عامل Symbian
ترفند بوت شدن سریع سیستم عامل Symbian
یکی از مشکلاتی که گریبانگیر بیشتر کاربران است ، مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی  چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه ورژنها) بسیار گسترده است.
 
اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید! - مشاهده ی ترفند در قسمت ادامه ی مطلب می باشد.

بدین منظور :
ابتدا دقت کنید برای اینکار فقط برای چند دقیقه به سیم کارت یکی از دوستان یا آشنایانتان نیاز دارید! آنهم سیم کارتی از یک اپراتور دیگر.به عنوان مثال اگر اپراتور و سیم کارت شما همراه اول است ، سیم کارت تالیا یا ایرانسل دوست خود را برای مدت کوتاه قرض بگیرید و سپس مراحل کار را دنبال کنید:

گوشی را خاموش نموده و مموری کارت و سیم کارت خود را خارج نمایید.

سیم کارت اپراتور دیگر را وارد نموده و گوشی را روشن کنید.

پس از بوت شدن کامل گوشی مجدد  آن را خاموش نمایید.

حالا سیم کارت را خارج و سیم کارت خودتان و همچنین مموری کارت را قرار دهید.

گوشی را مجدد روشن کنید.

خواهید دید که گوشی سریعتر بوت خواهد!

اما شاید این موضوع برایتان سوال شود که چرا چنین اتفاقی می افتد؟

خاصیت سیستم عامل سیمبین به این گونه است که فایلهای مربوط به سیم کارت را روی گوشی ذخیره میکند. این موضوع باعث کندی بوت شدن گوشی میشود. اما پس از قرار دادن سیم کارت جدید سیستم عامل فایلهای زائد و اضافی مربوط به سیم کارت قبلی را پاک میکند. با این کار مقداری از فضای گوشی هم خالی میشود. در نتیجه هر چقدر سیم کارت مدت زمان بیشتری در گوشی قرار داشته باشد طبعأ فایلهای زائد بیشتری را ذخیره میکند.
irsd بازدید : 92 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
اطلاع از تماس قبل از زنگ خوردن گوشی
اطلاع از تماس قبل از زنگ خوردن گوشی
قبل از زنگ خوردن گوشی از تماس مطلع شوید
در عالم موبایل بازهای حرفه ای، دو اصطلاح تک زنگ زدن و تک زنگ گرفتن وجود دارد. تک زنگ زدن رونق زیادی دارد اما تک زنگ گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند.

شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.

همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید. ضمن آنکه در ادامه با ترفند ابتکاری دیگر موبایلها آشنا خواهید شد ، که برای تمامی گوشیها با سیستم عاملها و پلتفرمهای مختلف جوابگو خواهد بود …

برای اینکار:
از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:

Settings > Connection > GPRS

سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد. در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس). با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.

اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).


به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.

irsd بازدید : 80 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

آموزش فهمیدن کشور سازنده و کارایی گوشی نوکیا اگر شما دوست دارید که بفهمید
گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است. و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا
نه آیا شما دوست دارید که بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه اگه می
خواهید به جواب برسید حتما این پست را مطالعه کنید.

که در دانلود۹۸ به صورت رایگان
در اختیار شما قرار گرفته است.

آموزش فهمیدن کشور سازنده و کارایی گوشی نوکیا

 

 

ابتدا کد # ۶ ۰ # * را وارد کنید
بعد از نوشتن کد ، شما عددی ۱۵ رقمی (مانند زیر )خواهید دید.
۴۳ ۴ ۵ ۶ ۶ ۱ ۰ ۶ ۷ ۸ ۹ ۴ ۳ ۵
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۲ یا ۲۰ باشد، گوشی شما مونتاژ امارات متحده عربی است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۸ یا ۸۰ باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۱ یا ۱۰ باشد، گوشی شما تولید فنلاند است و کارکرد آن خوب است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۰ باشد، گوشی شما ساخت کارخانه اصلی و دارنده نشان (مارک) خود گوشی است و دارای بهترین کیفیت است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۱۳ باشد، گوشی شما مونتاژ کشور آذربایجان و کیفیت یه کمکی پایین میباشد
irsd بازدید : 83 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

یکی از مشکلات همه کسانی که گوشی دارند باتری موبایل هست , پیش آمده که
همیشه میگفتند که باتری موبایل ما زود تموم میشه ! مشکل داره ! اصل و
فابریک نیست ؟ اما با کمی دقت پی میبریم که خیلی ها شاید طریقه بهتر مصرف
کردن از باتری موبایلشون رو ندونند , برای همین موبفا در این پست به راه و
روش هایی برای جلوگیری از زود خالی شدن باتری موبایل میپردازد , نکته ها
در ادامه مطلب درج شده است.

 

 

 

۱- اگر از بلوتوث استفاده نمی‌کنید، آن را خاموش کنید. بلوتوث خود به
تنهایی باتری زیادی مصرف می‌کند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث
یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و… از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را
خاموش نمایید.

۲- نور صفحه نمایش خود را کم کنید. بعضی از گوشی‌ها به طور خودکار نور
صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از
گوشی‌ها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد.

۳- از عکس‌های متحرک استفاده نکنید. محافظ‌های صفحه نمایش و عکس‌های
متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر می‌کنند.

irsd بازدید : 51 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

با صدور مجوزهای لازم برای ارائه مجدد سرویس پیام های چند رسانه ای (MMS)،
نحوه فعال سازی این سرویس پیشرفته برای مشترکین ایرانسل اعلام شد.
http://freegreeniran.files.wordpress.com/2009/08/irancell3.jpg

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سرویس پیام های چند رسانه ای یا همان
MMS، برای نخستین بار در کشور توسط اپراتور دوم معرفی شده و به مشترکان
این امکان را می دهد تا انواع فایل های صوتی و تصویری را به همراه متن های
طولانی به صورت یکجا به سایر مشترکان ایرانسل و یا نشانی ایمیل آنها ارسال
کنند.
برای استفاده از این سرویس، مشترکان قدیمی و جدید ایرانسل باید از طریق
مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل، دفاتر پستی سراسر کشور , روزنامه های
کثیرالانتشار و یا سایت اینترنتی ایرانسل فرم ثبت نام و فعال سازی سرویس
پیام چندرسانه ای را به صورت رایگان دریافت کنند و در نهایت پس از مطالعه
تمامی شرایط و ضوابط استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای و تکمیل و امضای
فرم آنگاه از طریق پست یا تحویل به نمایندگان فروش ایرانسل درخواست فعال
سازی سرویس MMS بر روی سیم کارت خود را به شرح زیر ارسال کنند.
بر این اساس، تمامی مشترکان قدیمی و جدید ایرانسل می توانند با در دست
داشتن اصل و کپی شناسنامه و یا کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز
ایرانسل مراجعه و پس از دریافت رایگان فرم مربوطه، آن را تکمیل کرده و پس
از مطالعه شرایط و ضوابط استفاده از سرویس پیام های چندرسانه ای، محل مشخص
شده را امضا کرده و به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی خود که شماره
ایرانسل خود را روی آن درج کرده اند به متصدی مربوطه تحویل دهند.
امضای این فرم به منزله اطلاع از ضوابط و موافقت مشترک برای فعال سازی سرویس MMS برای خط ایرانسل وی محسوب می شود.
همچنین تمامی مشترکان ایرانسل می توانند ضمن به همراه داشتن کپی شناسنامه
و یا کارت ملی خود به یکی از دفاتر پستی سراسر کشور مراجعه و فرم مربوطه
را به رایگان دریافت کرده و پس از تکمیل و امضا به همراه کپی شناسنامه و
یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل خویش را نیز روی آن درج کرده اند، داخل
یک پاکت قرار داده و با ذکر عبارت “ایرانسل” بر روی پاکت، آن را داخل
صندوق پست بیاندازند.
براساس این گزارش فرم مربوط به درخواست فعال سازی سرویس پیام های چند
رسانه ای، علاوه بر روزنامه های کثیرالانتشار سراسر کشور در وب سایت این
شرکت به نشانی www.Irancell.ir منتشر می شود و مشترکان می توانند این فرم
را پس از تکمیل، از طریق پست مانند مراحل قبل در صندوق پست انداخته یا با
تحویل به یکی از نمایندگی های رسمی ایرانسل به این شرکت ارسال کنند.
پس از فعال شدن سرویس پیام های چند رسانه ای، مشترکین می توانند به شماره سایر مشترکین ایرانسل پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال کنند.
درصورتی که گوشی دریافت کننده فاقد قابلیت تبادل MMS باشد، یک نشانی
اینترنتی به همراه یک رمز ورود از طریق پیام کوتاه (SMS) برای آنان ارسال
می شود و به این ترتیب دریافت کننده می تواند از طریق مراجعه به اینترنت،
پیام ارسال شده را مشاهده کند. همچنین مشترکین ایرانسل می توانند MMS را
مستقیماً به ایمیل فرد مورد نظر خود ارسال کنند.
ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) برای مشترکین سایر شبکه های تلفن همراه در
ایران تا زمانی که این شبکه ها به سیستم MMS مجهز نگردیده اند، امکان پذیر
نخواهد بود.
براساس این گزارش، سرویس MMS تنها برای مشترکینی فعال می شود که فرم ویژه
تقاضای فعال سازی این سرویس را به صورت کامل تکمیل، امضاء و به همراه
تصویر شناسنامه و یا کارت ملی خود که شماره سیم کارت روی آن درج شده است
از طریق شبکه فروشندگان مجاز و یا پست به ایرانسل رسانده باشند.

دریافت فرم درخواست فعال سازی، ارسال فرم پرشده از طریق نمایندگی های
مجاز ایرانسل و یا پست و همچنین فعال سازی سرویس MMS برای تمامی مشترکان
قدیمی و جدید ایرانسل رایگان است.اطلاعات بیشتر در این خصوص در سایت
اینترنتی www.Irancell.ir قابل مشاهده است.

irsd بازدید : 25 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در صورتیکه گوشی مشترک قابلیت اتصال به شبکه GPRS را داشته باشد، می‌تواند با استفاده از درخواست از portal همراه اول با آدرس WWW.MCI.IR
برای ارسال تنظیمات به گوشی خود اقدام کند که تنظیمات به صورت خودگار توسط
سیستم با استفاده از یک ‌پیامک برای گوشی مشترک ارسال خواهد شد. پس از
دریافت ‌پیامک و وارد کردن PIN 1234 تنظیمات را در گوشی باید ذخیره شود.

 

در صورتیکه گوشی تلفن همراه مشترک قابلیت انجام تنظیمات خودکار (OTA)
را نداشته باشد، می‌توانید به صورت دستی با استفاده از تنظیمات زیر گوشی
خود را برای اتصال به شبکه GPRS تنظیم کند.

آیتم در گوشی:

connection name گزینه اجرایی برای این آیتم : mci/gprs
bearer گزینه اجرایی برای این آیتم : gsm-gprs
apn گزینه اجرایی برای این آیتم : mcinet
home page گزینه اجرایی برای این آیتم: htt://mci.ir
wap proxy گزینه اجرایی برای این آیتم: ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۹۴٫۷۳
port گزینه اجرایی برای این آیتم: ۹۲۰۱
http proxy گزینه اجرایی برای این آیتم: ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۹۴٫۷۳
port گزینه اجرایی برای این آیتم: ۸۰۸۰

راهنمای تنظیم گوشی‌های با سیستم‌عامل ویندوز:
در صورتی که سیستم عامل گوشی مشترک ویندوز است، می‌تواند با استفاده از
روش زیر گوشی را برای استفاده از سرویس‌های GPRS و MMS تنظیم کند.

تنظیم اتصال به GPRS
به منوی “start” بروید
گزینه “setting” را انتخاب کنید
در گزینه “connection”، “GPRS Setting” را انتخاب کنید
در گزینه “Manage existing connections”، نام این اتصال را MCI-GPRS قرار دهید
گزینه next را بزنید
برای Access point name مقدار mcinet را قرار دهید
به connection برگردید
گزینه “edit proxy server ” را انتخاب کنید
در گزینه advanced مقادیر زیر تعریف نمایید
HTTP Proxy: 192.168.194.73
oport: 8080
WAP Proxy: 192.168.194.73
port: 9201

سوالات متداول در مورد سرویس gprs همراه اول

۱- گوشی P1i SonyEricsson تنظیمات GPRS را از شبکه دریافت کرده اما هنوز برقراری اتصال ممکن نمی باشد. راه حل چیست؟

وارد منو اصلی شوید .
“Control panel” را انتخاب کنید .
انتخاب کنید “Connections” و “Internet accounts” .
انتخاب کنید “Groups” و ” Internet” .
“Add new account” را انتخاب کنید .
به کاربر جدید بروید و checkbox را تیک بزنید . “Done” را فشار دهید .
تنظیم جدید را انتخاب کنید . فشار دهید “Priority” و انتخاب فرمائید”mcci Internet” .
فشار دهید “Done” و “save” .
تنظیمات تلفن شما انجام شده است .

۲- چگونه میتوان گوشیهای ITMCmgq9190 را برای GPRS به طور دستی تنظیم کرد؟

وارد منوی اصلی شوید .
“services” را انتخاب کنید .
انتخاب کنید “Data Account” ، سپس به “GPRS” بروید .
گزینه “Edit” را زده و “mcinet” = “APN” و Data name=Name را وارد کنید .
سه مرتبه “back” زده و در منوی “services” زیر منوی “wap” را انتخاب کنید .
وارد “setting” شده به “Edit Profile” بروید .
پروفایل نشان داده شده را انتخاب کرده و آن را به عنوان “ActiveProfile” انتخاب کنید .

۳- گوشی Motorola v3i تنظیمات GPRS را از شبکه دریافت کرده اما هنوز برقراری اتصال ممکن نمی باشد راه حل چیست؟

وارد منو اصلی شوید .
“webaccess” را انتخاب کنید .
به “web sessions” رفته سپس mcci internet را انتخاب کنید .
در منوی “web” به ” sessions menu” رفته و گزینه “set default” را انتخاب کنید .
“exit” را انتخاب کنید . گوشی شما تنظیم شده است .

۴- گوشی Motorola A1200 تنظیمات GPRS را از شبکه دریافت کرده اما هنوز برقراری اتصال ممکن نمی باشد راه حل چیست؟

وارد منوی اصلی شوید .
گزینه “setup” را انتخاب کنید .
به “Data Network” بروید .
از Connection پروفایل “Mcci Internet” را انتخاب کنید و گزینه Connect را فشار دهید .
back کنید. تلفن شما تنظیم شده است .

۵- چگونه می توان تنظیمات GPRS را به طور دستی بر روی گوشیهای دارای ویندوز انجام داد؟

ابتدا منوی Start را باز کنید.
گزینه Settings را انتخاب کنید.
برگه Connections را از پایین صفحه انتخاب کنید.
گزینه Connections را انتخاب کنید.
برگه Advanced را از پایین صفحه انتخاب کنید.
دکمه [select] Networks را انتخاب کنید.
دکمه New… را از بالای صفحه انتخاب کنید. (دقت کنید که دکمه New… پایین را انتخاب نکنید.)
در کادر بالا عبارت MCI را تایپ کنید و سپس دکمه OK را از بالای صفحه کلیک کنید.
دکمه Edit… را از بالای صفحه انتخاب کنید. (دقت کنید که دکمه Edit… پایین را انتخاب نکنید.)
دکمه New… را از پایین صفحه انتخاب کنید.
عبارت MCI-GPRS را در کادر بالا تایپ کنید و گزینه Cellular Line (GPRS)
را از کادر پایین انتخاب کنید و سپس گزینه Next را از پایین صفحه کلیک
کنید.
عبارت mcinet را در کادر Access point name تایپ کنید و سپس گزینه Next را از پایین صفحه کلیک کنید.
کادر های بالای صفحه را خالی رها کرده و گزینه Finish را از پایین صفحه کلیک کنید.
کیبرد را غیر فعال کرده و برگه Proxy Settings را انتخاب کنید.
دو عبارت بالای صفحه را تیک بزنید و سپس دکمه Advanced… را انتخاب کنید.
روی عبارت HTTP کلیک کرده و در کادر Server عبارت ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۹۴٫۷۳ را تایپ
کرده و در کادر Port عبارت ۸۰۸۰ را تایپ کنید و سپس دکمه OK را از بالای
صفحه کلیک کنید.
روی عبارت WAP کلیک کرده و در کادر Server عبارت ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۹۴٫۷۳ را تایپ
کرده و در کادر Port عبارت ۸۰۸۰ را تایپ کنید و سپس دکمه OK را از بالای
صفحه کلیک کنید.
تمام پنجره ها را ببندید و سپس از طریق برنامه Internet Explorer از سایت دلخواه خود بازدید کنید.

irsd بازدید : 21 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

گوشی Nokia 1200 را می‏توان یکی از قدیمی‏ترین
اما در عین حال ماندگارترین گوشی‏های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به
رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این
گوشی استفاده می‏کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز “مکالمه” برای‏شان
اهمیت دارد؛ ۱۲۰۰ توانایی روشن ماندن بیش ۳۹۰ ساعت و بیش از ۷ ساعت مکالمه
را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی
گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock
می‏شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی ۵ رقمی را وارد نمود تا
بتوان از از گوشی استفاده کرد. اما این قفل را می‏توان با استفاده از
ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد
کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.
 

 

بدین منظور:
به هنگام درخواست پسورد، Back (بازگشت) را انتخاب کنید.
حال دکمه Unlock (باز کردن) را نگه دارید.
پس از ۲ ثانیه پیغام * Now Press (حالا * را فشار دهید) بر روی صفحه ظاهر می‏شود.
دقت فراوان کنید این پیغام در کسری از ثانیه ناپدید می شود، در نتیجه شما باید سریع * را فشار داده و وارد گوشی شوید.
عبارات داخل پرانتز، مخصوص گوشی‏های ۱۲۰۰ است که از زبان فارسی استفاده میکنند.
irsd بازدید : 20 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

ترفند نحوه ضبط کردن فیلم با دوربین جلو یا همون دوربین تماس تصویری که در دانلود ۹۸ به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 

در این اموزش می خوایم نحوه ضبط کردن فیلم با دوربین جلو یا همون دوربین تماس تصویری رو یاد بگیریم . اول چند تا نکته :
اگه گوشی شما جز گوشی هایی هست که دوربین جلو نداره (مثل W595) طبیعیه که
نمی تونید از این روش استفاده کنید . در واقع در این روش شما می تونید بین
دوربین اصلی و دوربین تماس تصویری یکی رو انتخاب کنید که اگه گوشی شما
دوربین تماس تصویری نداشته نباشه همچین امکانی رو ندارید و فقط می تونید
با دوربین اصلی فیلم بگیرید .
روی گوشی های DB2020 تست کردم متاسفانه فقط دوربین پشتی رو انتخاب می کنه و امکان سوییچ وجود نداره .
حداکثر زمان فیلم برداری ۳۰ ثانیه هست . دلیلش محدودیت گوشی نیست در واقع
این روش برای ضبط MMS هست و ۳۲ ثانیه بیشتر رو نمیشه در یه MMS جا کرد
طبیعیه که محدود باشه . البته سعی شده که با پچ محدودیت رو رفع کنند.
خوب بریم سراغ آموزش .

در کشورهایی که نسل سوم هستند (ما رو شامل نمیشه !) باید گوشی رو روی
حالت GSM بذارید و از حالت ۳G خارج شید . سپس روی یکی از مخاطبین در
دفترچه تلفن Options رو بزنید در منوی ظاهر شده گزینه Make Video Call رو
بزنید :

سه گزینه نمایش داده میشه شما باید گزینه Send Video msg رو انتخاب کنید :

حالا پنجره آماده برای فیلم برداری ظاهر میشه .

با زدن Camera بین دوربین اصلی و تماس تصویری سوییچ کنید .

با زدن Record فیلم برداری رو شروع کنید .

پس از پایین فیلم برداری Stop رو بزنید و با زدن View فیلم رو ببینید و
نام فیلم که در پایین فیلم نمایش داده میشه رو به یاد بسپارید .
حالا Send رو بزنید . اگه Account مربوط به MMS داشته باشید وارد لیست
میشه که لازم نیست و Exit یا Back رو بزنید . اگر هم اکانت نداشته باشید
از تون می خواد که بسازید بازم لازم نیست و No رو بزنید و خارج بشید .

حالا به Camera Album از File Manager برید و دنبال نامی که قبلا از فیلم به خاطر سپرده بودید بگردید .

irsd بازدید : 43 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 


پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این
بار سرویس جدیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و
اعتباری ایرانسل
فراهم شده است. “لطفأ با من تماس بگیرید!” عنوان این
سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است.
شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون
“لطفأ با من تماس بگیرید!” را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید! این
موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های
قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آمد ؛ چرا که کافی است این SMS را به
طور رایگان ارسال کنید ، دوست شما متوجه خواهد شد که شما در موقعیت
اضطراری قرار دارید و با شما تماس خواهد گرفت! در این ترفند قصد داریم به
معرفی نحوه این کار بپردازیم.
برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها
شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان
استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها
میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده
کنید.

 

 

اما نحوه کار:
کافی است کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید سبز (Call) را بزنید
۰۹۳۵۴۶۴۵۱۷۶#*۱۵۰*

دقت کنید به جای شماره ۰۹۳۵۴۶۴۵۱۷۶ که به عنوان مثال وارد شده است ،
(لرن دی ال) شماره ای که قصد دارید SMS به آن ارسال شود را وارد کنید.
پس از فشردن کلید سبز ، پس از چند ثانیه عبارت زیر برای شما نمایان خواهد شد که نشانه موفقیت آمیز بودن عملیات است:
(Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast

و پیام کوتاهی با محتوای زیر برای دوست شما ارسال خواهد شد:
Lotfan Ba Man Tamas Begirid
(شماره ارسال کننده پیغام) : From

دقت کنید برای امتحان کردن این موضوع شماره ایرانسل خود را وارد ننمایید ، چرا که عملیات با مشکل روبرو خواهد شد.

irsd بازدید : 25 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

به درخواست دوستانی که دارای گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ هستند
این ترفند را قرار دادیم. همانطور که می دانید در بعضی برنامه ها و بازی های فول
اسکرین برای ۵۸۰۰ گاهی اوقات یه اسکرین کیپد مانند عکس زیر میاد و مسلماً هم زیاد
جالب نیست . در ادامه آموزش حذف این کنترل رو قرار دادم برای دریافت ترفند به ادامه
ی متن بروید…

 

Nokia 5800

 

 

روش انجام کار :
 
 1.ابتدا در قسمت منو setting انتخاب کنید و سپس به قسمت app.manager بروید
 2.از آنجا به اولین گزینه یعنی .installed apps بروید و

برنامه
و یا بازی مورد نظر رو انتخاب کنید
 3.روی برنامه رفته options رو انتخاب کنید
 4. از صفحه باز شده Suite Settings را انتخاب کنید و سپس قسمت
On-Screenkeyboard را در حالت off قرار دهید و از برنامه و بازی مورد نظر لذت
ببرید.
irsd بازدید : 18 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
این سرویس شبیه منشی تلفنی عمل می نماید با این تفاوت که درتمامی
حالات(ذیلا” آمده است)پیام صوتی مخاطب را ذخیره نموده و اپراتوربرای
دارنده سرویس پیامی درقالب متن یا صوت ارسال می نماید.

 

پیام کوتاه:

این سرویس برای ارسال پیامهای کوتاه
استفاده می گردد.پس از اطمینان از فعال بودن سرویس,میبایست روی گوشی تلفن
همراه وارد منویMESSAGING, SETTINGS, TEXT MESSAGE وسپس SERVICE CENTER
گردیده و شماره مرکز پیام(۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰+ یا ۹۸۹۱۱۰۰۵۱۰+)راثبت نمود.هزینه
ارسال هر پیام معادل( ۱۳۴)می باشد و ارسال تصاویر معادل (۳) پیام در نظر
گرفته می شود.

‎‎‎

irsd بازدید : 15 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم ترفندی را به شما
آموزش دهیم که ممکنه برای خیلی از شما جالب باشه البته این ترفند فقط برای
دارندگان گوشی های نوکیا می باشد چون قرار است از باگی که در این گوشی های
وجود دارد استفاده کنیم با این ترفند جالب اگر کسی با استفاده از بلوتوث بخواهد گوشی شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.

 

 

 

مراحل کار :
۱- متن il[Tab]sat[Tab].com را در Notepad نوشته و ذخیره کنید.
توجه : منظور از [Tab] فشردن کلید Tab است.

۲- این فایل متنی را توسط بلوتوث یا اینفرادر و یا USB به گوشی خود انتقال دهید.

۳- فایل را در گوشی باز کرده و توسط دکمه Pen متن مورد نظر را انتخاب و در همان حال دکمه Copy را بزنید.

۴- به قسمت Connect/Bluetooth گوشی رفته و
در قسمت My phone’ s name این متن را Past کنید پس از این کار مشاهده
خواهید کرد که یک به هم خوردگی در قسمت نام بلوتوث وجود دارد.

بعد از این هر کسی بخواهد توسط بلوتوث شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.

نکته : در این روش هیچ آسیبی به گوشی طرف
مورد نظر که ریست می شود نمی رسد و شما برای انتقال فایل از طریق بلوتوث
باید اسم  بلوتوث خود را تغییر دهید.

irsd بازدید : 17 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

اموزش ارسال شارژ در همراه اول که شما میتوانید به کمک این آموزش بین سیم کات های همراه اول شارژ انتقال دهید.

ابتدایک پیام کوتاه بدون متن به۸۹۱۰بفرسید که برای شما رمز بفرسد؛ وسپس طبق دستورالعمل زیر عمل می کنیم
#شماره موبایل مورد نظر*مبلغ
شارژ*رمز*۱۳۲*
درهرروز می توانید حداقل۱۰۰۰تومان وحداکتر۱۰۰۰۰می توانید شارژ بفرسید
هنگامی که شارژ می فرسید حداقل باید برای خودشما۵۰۰تومان شارژ باقی بماند
برای کسب اطلاعات بیشتر بهWWW.MCI.IRمراجعه کنید درضمن در سیم کارت های
جدید جواب نمیده
irsd بازدید : 23 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

ترفند ارسال sms چشمک زن این سرویس در یک سری از گوشی های نوکیا وجود
داره پس دوستانی که امتحان کردند اسم گوشی شونو بگویند تا بقیه بیشتر در
مورد گوشی شون اطلاع داشته باشند

 

 

 

برای این کار در قسمت messaging باید به create message برید بعد گزینه flash message رو انتخاب کنید و در صفحه ی باز شده متن مورد نظرو بنویسید.
تا اینجا sms فقط به صورت flash میرسه یعنی اول اینکه برای
طرف مقابل روی صفحه میاد (تو inbox نمیره ) و بعد از خوندن پاک میشه (مگر
اینکه save کنه )

*اما برای چشمک زن شدن باید قبل از نوشته ای که میخواید چشمک بزنه دکمه ی * (ستاره) رو بزنید واز symbol ها شکل مثلث رو انتخاب کنید و میبینید که نوشته ها شروع به چشمک زدن میکنن!
هرجای نوشته هم که خواستید چشمک زدن تموم شه بازم مثلث رو وارد کنید

توضیح اینکه در این روش ۷۰ کاراکتر میتونید بنویسید و برای اینکه نوشته ها چشمک زن باشن باید گوشی طرف مقابل هم این قابلیت داشته باشه ( اما برای همه flash میرسه )
 

مخصوص گوشیهای جاوا میباشد اونم نوکیا نه در همه مدلها

نوکیا ۶۶۰۰ و سونی k800 این قابلیت و نداره تست نکنید .

irsd بازدید : 22 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

ترفندی برای گوشی های نوکیا که به صورت عربی هستند و حروف گ ژ پ چ را
ساپورت نمیکنند که شما میتوانید به وسیله این ترفند از این حروف استفاده
کنید

که در سایت دوخطی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 

 

 

لازم به ذکر است این ترفند بر روی گوشیهایی که زبان عربی رو ساپورت می
کنن , سازگار می باشد.اولین کار مهمی که باید انجام داد اینه که چهار کلمه
که با حروف گ چ پ ژ ، شروع می شوند را به طریقی وارد گوشی کرد
( اگه این کار رو با یک گوشی دیگه که این حروف رو ساپورت می کنه انجام بدید
خیلی کار شما رو راحت تر می کنه . مثل نوشتن این کلمه در گوشی دیگر و
ارسال آنها به گوشی شما بوسیله پیامک)

بعد از اینکه این کلمه ها رو مثل :پا ، ژاله ، چین ، گل – به گوشی
خودتون انتقال دادید آن ها را با کلید مداد ، copy کرده و در notepad ،
paste کنید .

در مرحله بعدی یکی از کلمه ها مثل گل ، رو از notepad کپی کرده و به
قسمت پیامک می رویم .
در قسمت نوشتاری پیامک ، زبان عربی را انتخاب کرده . و سپس از آن قسمت
دیکشنری رو فعال می کنیم ( Predictive text on )رو On می کنیم ( این کار را
می شود با کلید مداد نیز انجام داد ) سپس کلید مداد رو یک بار دیگه می
زنیم و اولین گزینه یعنی Predictive text رو که انتخاب کنیم سمت راست آن یک
منوی ظاهر می شود که insert word رو انتخاب می کنیم .

در این مرحله کلمه گل را که از notepad کپی کرده ایم در این قسمت paste
می کنیم و ok را میزنیم ( برای paste کردن از گرفتن چند ثانیه کلید مداد و
بعد از آن ظاهر شدن کلمه paste و زدن کلید مربوط به paste استفاده می کنیم .

در بیشتر گوشیهای جدید می توان به جای مداد از کلید # استفاده کرد.

خوب ، سه کلمه دیگر را به همین طریق وارد دیکشنری می کنیم ( ساده است )
خوبی این روش این مورد می باشد که که از این مرحله به قبل فقط یک بار برای
همیشه انجام می شود و در مواقع دیگر لازم نیست .

( حتی بعد از خاموش و روشن کردن گوشی هم لازم نیست یک بار دیگر این
مراحل را تکرار کرد)
مراحل بعد : وقتی چهار کلمه را به همان روش ذکر شده وارد کردید ، می رسیم
به نوشتن پیامکهای شامل حروف فارسی .

هنگام وارد شدن به محیط نوشتاری پیامک ، اگر بخواهیم که مثلا از حرف گ
در نوشته خود استفاده کنیم . برای این کار اول دیکشنری را فعال می کنیم که
برای بیشتر گوشی ها برای فعال کردن سریع این گزینه از کلید # استفاده می
کنیم (
وقتی که دیکشنری رو فعال کردیم ، برای استفاده از حرف گ یک بار عدد شماره ۸
را می زنیم و بلافاصله چند بار پشت سر هم کلید * را فشار می دهیم . سپس به
حرف گ می رسیم .

هنگامی که حرف گ نوشته شد ، دیگر به کلید * دست نمی زنیم . خوب این از
حرف گ .
برای ادامه نوشتن دیکشنری را غیر فعال می کنیم و به نوشتن خود ادامه می
دهیم . همین طور برای نوشتن حروف دیگر :

برای نوشتن حرف گ : زدن عدد ۸ و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کلید *
برای نوشتن حرف چ : زدن عدد۶ و بلافاصله بعد از آن چهار بار زدن کلید *
برای نوشتن حرف پ : زدن عدد ۲ و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کلید *
برای نوشتن حرف ژ : زدن عدد ۵ و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کلید *

irsd بازدید : 18 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
اینبار قصد معرفی ترفندی را داریم که با استفاده از آن در گوشی های سونی اریکسون قادرید تا امکانی را فراهم کنید که در صورتی فردی با شما تماس گرفت بدون آنکه گوشی شما زنگ بخورد ، برای طرف مقابل بوق اشغال پخش شود و شماره فرد نیز بر روی تلفن همراه شما نقش می بندد .  همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا گوشی شما تنها برای نفرات خاصی زنگ بخورد و برای اشخاص دیگر بوق اشغال پخش شود.
 

 

برای فعال کردن این قابلیت ابتدا به منوی اصلی در گوشی خود مراجعه کرده و سپس بر روی Setting کلیک کنید ، حال در قسمت General به بخش Profile رفته و یکی از پروفایلها را غیر از پروفایل Normal انتخاب کنید (مثلا (Meeting حال More را بزنید و گزینه View and edit را انتخاب کنید .
حال از عناوین نمایش داده شده ، گزینه Accept calls را انتخاب کنید و سپس گزینه None را انتخاب کنید . پس از انجام این عمل و ذخیره پروفایل هرگاه پروفایل مورد نظر را انتخاب کنید برای تمام کسانی که با شما تماس برقرار می ککند بوق اشغال پخش خواهد شد و شما نیز متوجه خواهید شد چه کسانی با شما تماس برقرار کرده اند .در صورتی که قصد دارید گوشی شما تنها برای افراد خاصی زنگ بخورد کافی است در همان قسمت به جای انتخاب None گزینه Only from List را انتخاب کنید و شماره یا شماره هایی که قصد برقراری ارتباط با آنها را دارید انتخاب کنید .

تا اینجای کار شما این قابلیت را به گوشی خود در یکی از پروفایلها اضافه کردید .

حال برای فعال سازی کافی است هرگاه لازم بود پروفایل مورد نظر را فعال کنید . جهت فعال سازی هر پروفایل ، یکبار دکمهPower  (دکمه ای که با ان گوشی را خاموش و روشن می کنید) فشار دهید و سپس پروفایل مورد نظر را برگزینید .

جهت بازگشت به حالت اولیه کافی است پروفایل Normal را انتخاب کنید.

irsd بازدید : 16 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

ترفندی که میخوام امروز براتون بگم خیلی خیلی به درد میخوره و خیل سادس.
شاید برای شما پیش اومده باشه که تعداد زیادی عکس یا فیلم یا اهنگی رو از
دوستتون گرفته باشید.و حوصله ی سیو اونارو نداشته باشید مثلا اگه ۲۰۰ تا
عکس رو بخواید سیو کنید خیلی طول میکشه و کلی وقت میگیره.این ترفندو انجام
بدید

که در سایت دوخطی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 

 

 

شما تنها کافیه برنامه ی X-ploreرو روی گوشیتون داشته باشید. بعد از
دریافت هر تعداد بلوتوث وارد این برنامه بشید و با زدن دکمه ی ۴ به قسمت
مسیج وارد میشید و در این قسمت شما هر فایلی که از طریق بلوتوث دریافت
کردیدو در اونجا میبینید.
در ادامه با زدن Menu>Mark>mark All>edit>Move>E:

و هر فولدری که دوست داریدرو انتخاب کنید و Selectرو بزنید به همین
راحتی.

irsd بازدید : 55 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

امروز قصد داریم طرحی یک جا موبایلی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن
ظرف چند دقیقه به راحتی می توانید یک جا موبایلی بسیار زیبا و شیک برای
گوشی خود بسازید و آن را بر روی میز کار خود قرار دهید.این طرح از همه نظر
کامل بوده و تمامی نکاتی را که می بایست یک جا موبایلی دارا باشد در آن
رعایت شده است

که در سایت دوخطی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 ساخت جا موبایلی برای گوشی خود<br />
با کاغذ و مقوا

 

 

_____________________________________________
 
راهنما :  لینک دانلود این مطلب را
از کادر زیر کپی کرده


و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر اینترنتی خود Paste نمائید

و سپس با زدن کلید Enter آن را
براحتی دانلود کنید.

http://dl.mob4u.ir/1389/Template-Mobile-Paper%20(www.Mob4u.ir).zip

irsd بازدید : 29 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

ممکنه گوشی شما رو دزد ببره با خودش و هیچی دست شما نباشه اما حداقل
میتونید نزارید اون هم ازش استافده نکنه! برای اینکار باید کار های زیر رو
انجام بدید اما بدونید که اگر گوشی دوباره هم به دستتون برسه دیگه فایده
نداره چون مرده و پریده

که در سایت دوخطی به صورت رایگان
در اختیار شما قرار گرفته است.

 

 

 

 

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:
* # ۰ ۶ # یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص
دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید.
هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود
تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه
شما را مسدود کنند حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما
کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را
بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از
آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدیدن
موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.
irsd بازدید : 29 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

اموزش اصل بودن گوشی اطلاعات پیدا کردن از طریق سریال نامبر

 

اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه
کشوری است و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه و بدانید کارائی
گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه حتما این مطلب را مطالعه کنید.
ابتدا
کد #۰۶#* (به ترتیب = ستاره مربع صفر شش مربع ) را وارد کنید


 

بعد از نوشتن کد ، شما عددی ۱۵ رقمی (مانند زیر )خواهید دید.
 
۴۳
۴ ۵ ۶ ۶ ۱ ۰ ۶ ۷ ۸ ۹ ۴ ۳ ۵
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۲ یا ۲۰ باشد،
گوشی شما مونتاژ امارات متحده عربی است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم
۰۸ یا ۸۰ باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
-
اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۱ یا ۱۰ باشد، گوشی شما تولید فنلاند است و
کارکرد آن خوب است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۰ باشد، گوشی شما ساخت
کارخانه اصلی و دارنده نشان (مارک) خود گوشی است و دارای بهترین کیفیت
است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم ۱۳ باشد، گوشی شما مونتاژ کشور
آذربایجان و کیفیت یه کمکی پایین میباشد.
irsd بازدید : 20 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری قبل از پریدن از روی آتش به موارد زیر توجه کنید:
۱ سایز خشتک
۲ زاویه پرش
۳ استفاده از شورت مامان دوز در زیر شلوار
۴ دوری از هر گونه هیجان و جو زدگی علی الخصوص جلوی دخترا
۵ فاصله مناسب تا شعله های آتش در هنگام پرش
۶ توکل به خدا ، آبروی شما آبروی ماست….
( ستاد پیشگیری از حوادث غیر مترقبه ! )

irsd بازدید : 21 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم: دوستش داری
چهارشنبه سوری راه انداختیم سرخی تو از من ، زردی من از تو همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . .


irsd بازدید : 16 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن


irsd بازدید : 21 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم! آنان که سوختند ، همه تنها بودند!
چهارشنبه سوری مبارک


irsd بازدید : 21 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

تو مسير رسيدن بهار شاخه هاي خشكيده دلتو تو آتيش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت!
4شنبه سوري مبارك!


irsd بازدید : 18 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

زردی در سرخی گم میشود،دلها در آتش سرخ میشود،این چهارشنبه  بهانه ایست تا دلهای آتش گرفته خاکستری شوند.
/روز جشن آتش بر دل سرخی ها مبارک/


irsd بازدید : 53 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

امسال در حال پرش از رو آتیش میخوام بگم :
خاوری: ثروت تو از من، یارانه من از تو!


irsd بازدید : 21 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا میکنه آتیش !
چهار شنبه سوری مبارک


irsd بازدید : 21 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

 ((((بووووووم))))

*

*

*

*

*

*

سال نو نیست ها !

*

*

*

*

نارنجک تو آتیش ترکید ! امیدوارم غصه هات توی آتیش چهارشنبه سوری بغضنفر


irsd بازدید : 20 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

4شنبه سوري كه مجردي از رو آتيش بپريم فقط دلمونو ميسوزونه؛
سلامتي همه ما مجردا كه امشبم بايد دلمون بسوزه ازديدن عاشقايكه دست تودست هم از رو آتيش ميپرن!
4شنبه سوري مبارك دلسوخته ها


irsd بازدید : 17 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

آتش روشن كردم وعهدكردم تا خاموش شدنش دعايت كنم ميدانم به آنچه ميخواهي ميرسي چرا كه من  هربار يك هيزم اضافه ميكنم!
چهارشنبه سوریت مبارک.


irsd بازدید : 22 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

خداجون
يه كاري كن امشب كه از رو آتيش ميپره يخ دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم بپريم!


irsd بازدید : 20 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

**************************************************************************

 

تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد
دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!


irsd بازدید : 34 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 


 

**************************************************************************

یادش بخیر بچه که بودیم دو ماه قبل از اومدن 4شنبه سوری محماتو آماده میکردیم که یه وقتی به بازار سیاه نخوریم
تازه جیره بندی هم میکردیم که چه موقع چندتا زیر پای کدوم دختری بندازیم که جیغش بلندتر باشه
هی روزگار


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 1,210
  • بازدید کلی : 13,653